Layout by Raion

piątek, 18 kwietnia 2014

Liebster Award

Jak wszyscy to i ja :)
 Dziękuje wszystkim za nominacje <3 <3 KOCHANI <3

Pytania od BvBmoim życiem :*

1 Ulubiony piłkarz Bundesligi ? 
2 Ulubiony piłkarz T-mobile ekstraklasa ?
3 Real vs Barca ? 
4 Ulubiona piosenka?
5 Co najbardziej lubisz jeść ? 
6 Link do opowiadania w którym sie "zakochałaś"  
7 ile masz lat ? 
8 ile masz wzrostu ?
9 masz rodzeństwo ?
10 z jakim piłkarzem chciałabyś znaleźć się na bezludnej wyspie ^^ 
 
Moje odp. <3 
1. Marco Reus oczywiście <3 
2. Jakub Kosecki ( Legia Warszawa )  
3. Real. Sorki ale Real chodź szczerze to nic nie mam do Barcelony :3 
5. Naleśniki <3 
I naprawdę wiele, wiele innych <3 
7. 14
8. 170
9. mam brata xd
10. Oczywiście z Marco. <3 <3 <3 
 
Pytania od Reusowa MaLiNa. 
 1. Jak masz na imię?
2. Ulubiony piłkarz?
3. Dlaczego kibicujesz właśnie Borussię?
4. Kibicujesz jakiemuś innemu klubowi oprócz Borussi?
5. Ulubiona piosenka?
6. Najpiękniejszy stadion?
7. Jaki piłkarz ma najładniejszą i najfajniejszą dziewczynę/żonę? (możesz wymienić więcej niż jedną osobę)
8. Najlepsi piłkarze z Polski?
9. Jaki klub ma Twoim zdaniem najwierniejszych kibiców?
10. Czytasz mojego bloga?
11. Opisz siebie w trzech słowach.
 
Moje odp. 
1. Kamila. 
2. Marco Reus <3 
3. Nie wiem tak jakoś wyszło. Kocham ich grę, strasznie lubię zawodników. Trudno określić dlaczego, po prostu tak wyszło. Są moją ukochaną drużyną i nic tego nie zmieni. 
4. Real Madryt :3 
6. Signal Iduna Park, Camp Nou, Wembley, Stadion Narodowy w Warszawie i Santiago Bernabeum 
7. Gerard Pique ( Shakira ) Robert Lewandowski ( Anna Lewandowska )   
8. Furman, Kosecki, Wawrzyniak oczywiście i jest ich dużo jeszcze <3
9. Borussia Dortmund, Real no i kibice Reprezentacji Polski, Holandii i Niemiec. 
10. Tak :) 
11. Wysportowana, miła, piłkarska <3 
 
Nominuję : 
 
 
Nominuję te wszystkie blogi :* 
 
 
A oto moje pytania: 
1. Ulubiony klub ?? 
2. Ulubiony piłkarz ??
3. Lubisz skoki narciarskie ?? 
4. Ulubiona piosenka ?? 
5. Czytasz mojego bloga ?? 
6. Jaki jest twój ulubiony blog ?? 
7. Twoje trzy najlepsze cechy ?? 
8. Gdzie chciałabyś pojechać najbardziej ?? 
9. Borussia czy Bayern ?? 
10. Miasto do którego marzysz pojechać najbardziej ?? 
11. Jakie największe światowe wydarzenie chciałabyś zobaczyć najbardziej ??( chodzi o Olimpiadę czy Mistrzostwa Świata itd. ?? ;) ) 
 
 
Dziękuje jeszcze raz wszystkim za nominacje ;) 

1 komentarz:

  1. Ojejuśku <3 Kochana bardzo Ci dziękuję. Dałaś mi ogromną motywację i przypływ weny :)

    1. Ulubiony klub ??
    - Jeśli chodzi o piłkarki , to zdecydowanie Borussia Dortmund.
    2. Ulubiony piłkarz ??
    - Reus , Lewy , Erik lub Piszczek - nie umiem wybrać pośród nich :D
    3. Lubisz skoki narciarskie ??
    - Kochaam ♥♥♥
    4. Ulubiona piosenka ??
    - Manchester - Lubie Twoje Wlosy <3
    5. Czytasz mojego bloga ??
    - Pewnie !
    6. Jaki jest twój ulubiony blog ??
    - Nie mam ulubionego bloga , wszystkie , które czytam maja cos w sobie niezwykłego i innego :)
    7. Twoje trzy najlepsze cechy ??
    - CZASEM złośliwa , wrażliwa i okazująca różne uczucia :p
    8. Gdzie chciałabyś pojechać najbardziej ??
    - Zakopane ♥
    9. Borussia czy Bayern ??
    - Borussia
    10. Miasto do którego marzysz pojechać najbardziej ??
    - Zakopane :)
    11. Jakie największe światowe wydarzenie chciałabyś zobaczyć najbardziej ??( chodzi o Olimpiadę czy Mistrzostwa Świata itd. ?? ;) )
    - Kolejne zawody Pucharu Świata <3

    Dzięki Tobie idę pisac rozdział - DZIĘKUJĘ <3
    Życzę Tobie również Wesołych Świąt , smacznego jaja i mokrego Dyngusaa :D
    Zapraszam na mojego nowego bloga - http://wszystko-nazawsze.blogspot.com/
    Buziaaaaki :*****

    OdpowiedzUsuń