Layout by Raion

środa, 16 lipca 2014

Przepraszam.

Dziewczyny sorki bardzo ale na razie zawieszam bloga.
Do 1 sierpnia nie dodam żadnego rozdziału bo wyjeżdżam, a że nie mam laptopa a na telefonie nie da się pisać nie mam jak dodać żadnego z rozdziałów. Chyba znacie powody. :)
Wakacje to niestety taki czas.
Nasz blog będzie miał z tego co jak na razie udało mi się wymyślić około 70 rozdziałów ale nie jestem jeszcze tego pewna. W sierpniu naprawdę się postaram i wszystko postaram się jeszcze zakończyć w te wakacje.
Potem się wezmę za mojego następnego bloga czyli Czas zacząć żyć na nowo.
A potem zobaczymy, ale na pewno nie przestanę pisać. <3
POZDRAWIAM I ŻYCZĘ WSPANIAŁYCH WAKACJI <3
KOCHAM I PRZEPRASZAM <3
PAPA DO ZOBACZENIA I MAM NADZIEJĘ ŻE MNIE NIE ZOSTAWICIE <3

2 komentarze:

  1. No nie ;c
    I co ja mam czytać ?!
    Nie mogę się doczekać aż znowu będą nowe rozdziały.!
    Więc czekam z niecierpliwością. ;***
    I udanych wakacji. ;)


    Buziaki ;***

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam z niecierpliwością nadal ;))))))
    Twoje opowiadanie jest świetne ;***

    Pozdrawiam :))))))

    OdpowiedzUsuń